Khamis, 21 September 2017

Percaturan Shaharuddin menjadi



BERNAMA
 
PERCATURAN Pahang untuk memperbaiki kedudukan dalam Liga Super menjadi apabila pasukan itu menewaskan Sarawak 3-0 malam tadi sekali gus meletakkan mereka di tangga kedua carta.

Penolong ketua jurulatih Ahmad Shaharuddin Ahmad Rosdi berkata, keputusan itu membuktikan semua pemain dalam skuad Tok Gajah mampu beraksi secara kompetitif termasuk pemain simpanan mereka.

“Pada perlawanan Liga Super malam ini kami merehatkan ramai pemain utama sebagai persediaan untuk turun menentang Perak bagi aksi suku akhir kedua Piala Malaysia Ahad ini.

“Saya bangga kerana pemain simpanan kami berjaya membuktikan mereka juga mempamerkan persembahan yang baik selepas menang 3-0 ke atas Sarawak.

“Antara yang harus diberi pujian Mohammad Faisal Abdul Halim kerana dia menonjolkan bakatnya dan membuktikan dia berhak diturunkan,” katanya.

Shaharuddin berkata, penyerang Pahang, M Kogileswaran turut menampilkan aksi cemerlang apabila meledak dua gol bagi memastikan tiga mata dalam genggaman Pahang.

“Saya berharap persembahan cemerlang Kogileswaran menjaringkan gol dapat diteruskan pada aksi akan datang. Untuk menentang Perak, kami enggan berasa selesa dengan keputusan lalu dan tidak boleh memberi laluan mudah kepada lawan,” katanya.

SUMBERArtikel ini disiarkan pada : Khamis, 21 September 2017 @ 1:04 PM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan