Sabtu, 7 Januari 2017

Dollah buru 3 import lagi perkuat Tok Gajah

SABTU, 7 JANUARI 2017 @ 2:41 PM
 
Oleh Asrol Awang bhsukan@bh.com.my KUANTAN: Selepas mengikat Mohamadou Sumareh dari Gambia untuk memantapkan skuad Pahang, misi Dollah Salleh kini adalah untuk mendapatkan tiga lagi pemain import bagi menghadapi saingan Liga Malaysia musim ini.

      Pengendali Pahang itu berkata, setakat ini, beliau tidak mahu terburu-buru menyenaraikan tenaga import kerana masih lagi dalam proses menguji pemain yang berminat menyarung jersi skuad itu.

PENGENDALI Pahang, Dollah Salleh. - Foto Goh Thean Howe Dollah yang juga bekas jurulatih kebangsaan berkata, setakat ini hanya Sumareh yang sah bersama Pahang untuk musim baharu ini.

"Pengalaman yang dimiliki Sumareh bersama pasukan diwakili sebelum ini diharapkan dapat membantu Pahang musim ini," katanya kepada BH Online. Musim lalu, Sumareh, 25, menyarung jersi Perlis dan tampil bersama pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bagi musim 2013 hingga 2015.

Sementara itu, pemeriksaan pada akaun Facebook Pahang FA, mendapati skuad Tok Gajah bakal menguji pasukan Liga Perdana Kuala Lumpur dalam aksi persahabatan di Stadium Mini Temerloh pada jam 8.45 malam ini.

Dollah juga dijadualkan menguji anak buahnya dalam aksi pra musim terakhir menentang kelab Singapura, Tampines Rovers di negara Seberang Tambak itu minggu depan.

SUMBER-Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/231431

Tiada ulasan:

Catat Ulasan